joi, 8 noiembrie 2007

ipocrizia: cea mai tare eticheta!

booon! Deci una din primele chestii care le-am invatat la bloguri este ca daca nu ai nimic de spus e cam nasoala treaba! sunt 100000000 si inca vreo douazeci de zerouri de bloguri in care e frecata si pe o parte si pe alta menta! iar deocamdata eu nu fac decat sa adaug un 1 micutz in lista celor precizate anterior. Pana mea... cand te gandesti ca in fiecare zi atata amar de oameni isi varsa saracii ideile tampe pe spatiile infometate de caractere ale blogurilor hostuite gratuit pe domenii de astea fantoma.... hai sa fim seriosi acum.. cui ii pasa sau cine da 2 lei pe ce scriu eu acum?! nimeni! nici macar eu... pentru ca daca mi-ar pasa as reciti cel putin inca odata inainte sa dau PUBLICARE! dar nu o fac.. probabil am si greseli o droaie.. insa chiar nu-mi pasa. La fel cum nu imi pasa nici de ce scriu alti "bloggeri". la urma urmei cu ce te ajuta? ca stai in fiecare zi cu ochii bulbucati catre monitor si citsti niste chestii pana cand incepe sa ti se incetzoseze privirea? pentru niste statistici de cacat ca nush cati oameni mi-au vizitat blogul... wow azi am avut 5 cititori iti dai seama?? am inteles ca unii castiga bani frumosi... bravo lor.. probabil au inceput cu o pagina asemanatoare cu aceasta eventual cu un text la fel de prost ca asta... insa sincer nu vad asa ceva ca pe o sursa de venit... pe scurt mi se rupe....

Cu toate acestea exista si lucruri benfice... de exemplu simplul fapt ca acum scriu ce imi trece prin cap e posibil sa ma ajute oarecum... . Am observat ca in mine zace un instinct de autocenzurare cand scriu... ; majoritatea ideelorpe care leam conturat aici incepeau sau se terminau cu "pula mea" insa nu am scris si asta... asta inseamna ca ma autocenzurez in subconstient.. sau si mai rau inseamna ca sunt simtit? :o chiar e un lucru curios.... de vreme ce nu am scris pana asa ceva.. inseamna ca in subconstient imi pasa de acest blog.. si imi inchipui ca poate totusi cineva va citi la un moment dat (macar accidental) bazaconiile debitate mai sus. Ceea ce ma face ipocrit! Ceea ce si probabil ca sunt si ceea ce probabil ca sunt majoritatea bloggerilor.... Ipocrizia ar trebui sa fie principala eticheta pe care sa si-o puna bloggerii. Parerea mea...

Niciun comentariu: